JOACĂ NOU UTILE 

Cum funcționează: Cardul Smyk

Mergem mai departe cu setul de articole despre cardurile și mecanismele de fidelitate folosite de magazinele cu produse sau servicii pentru copii, iar astăzi prezentăm cardul de discount Smyk.

Retailer-ul polonez de jucării, articole de vestimentație și accesorii pentru bebeluși și copii este prezent și în România din 2009, cu magazinul din incinta AFI Cotroceni. În prezent, rețeaua numără, în țară, 10 magazine: Vivo! în Constanța, AFI Cotroceni, ParkLake Shopping Center, MegaMall și Promenada Mall în București, AFI în Ploiești, Shopping City în Galați, Shopping City înTimișoara, Shopping City în Deva și Prima Shops în Oradea.

Mai jos, prezentăm informațiile despre cardul de discount Smyk.

Cum îl obții: în orice magazin fizic Smyk din România, la casă, prin completarea unui formular. Cardul nu poate fi solicitat sau obținut și online. Cedezi datele tale personale, la nivel de nume, prenume și număr de telefon sau adresa de mail. Bineînțeles, poți lăsa și una și alta. La pasul următor, opțional, alegi canalele prin care ești dispus – dacă ești – să primești comunicările comerciale. Partea ciudată și pasul ușor exagerat este că și se cere, tot la opționale, și numele copilului.

Ce primești: dreptul la discount – aici e o formulare un pic ambiguă, nu se înțelege clar garanția unui discount – de 5% pentru toate produsele disponibile în rețeaua Smyk. Discount-ul pentru produsele Lego este o discuție separată și se limitează la 3%.

Ce nu primești: combinația de discount cu alte acțiuni promoționale sau cupoane de discount sau campanii de soldare. Cardul nu este valabil pentru achizițiile online.

Puncte de fidelitate: nu există, nu au un sistem pentru așa ceva, nu ai un cont personal în care acumulezi bonusuri proporșionale cheltuielilor. Este strict un card de discount, nu de fidelitate.

Cum comunică: într-o medie de un mesaj pe lună, cu excepția lui iulie, cînd au scăpat la butoane și au abuzat, cu nu mai puțin de trei mesaje. Cel puțin nu sunt Ro-Alert, să agreseze inutil la ore prea matinale, și aleg 10.00 ca punct de start al campaniilor. Bonus, uneori este exprimată explicit opțiunea de dezabonare, lucru care încă nu este prea popular între furnizorii de comunicări de acest gen.

smyk

 

Mai multe informații despre cardul Smyk sunt disponibile aici (link).

Despre alt carduri puteți citi și la link-urile următoare: Noriel (link) și Davimat (link).

Sursa foto principală

 

Pe aceeași temă

Leave a Comment