NOU UTILE 

Pentru mame: Showroom Roxanne’s Jewellery & Giftwear

Spargem tiparul postărilor pentru tați, cu un material dedicat mamelor. Roxanne’s Jewellery & Giftware, afacere românească fondată în 2014, va atinge un volum de afaceri de 1,2 milioane de lei, la finalul acestui an, în creștere cu 20% față de 2019. Compania mizează pe un nou concept tip Safe & Private Shopping, axat pe siguranță și intimidate, și își concentrează activitatea într-un nou showroom, gândit special pentru client, în urma unei investiții de peste 50.000 de euro.

Noul showroom, situat în Iridex Business Center din cartierul Băneasa, cu o suprafață de 70 de metri pătrați, reprezintă un spatiu unicat, gândit pentru intimitate și siguranță. Clienții vor avea acces pe baza unei programări prealabile, iar showroom-ul va fi accesibil în regim exclusiv, fiecărei persoane, timp de o oră.

Accentul pe noua experiență pozitivă și relaxantă include nu doar elementele de confort – parcarea rezervată la intrarea în clădire, personalul gata de consiliere exclusivă și discuții la cafea sau ceai, prioritate la vizualizarea noilor colecții, prețuri speciale ci și componenta de siguranță – mască de protecție și dezinfectant puse la dispoziție, mediul ambiant și produsele atent igienizate înainte și după fiecare vizită.

Bijuteriile și accesoriile distribuite de Roxanne’s Jewellery & Giftware sunt disponibile și pe mai multe platforme de retail online din România, printre care se numără: Emag, FashionDays, Shopmania, Compari, Glami, FashionUp și, în curând, Elefant.

De asemenea, compania și-a deschis activitatea și la nivel internațional, iar produsele Roxanne’s sunt acum vândute prin site-ul roxannesjewellery.com si livrate oriunde în Europa.

În prezent, Roxanne’s Jewellery demarează un proces de extindere a partenerilor de retail și a rețelei de distribuitori, la nivel national.

Pe aceeași temă

Leave a Comment