NOU TIPS&TRICKS UTILE 

#StaiAcasă și comandă online tot ce îți trebuie, pentru cel mic

Un titlu alternativ ar fi fost „#StaiAcasă și comandă online tot ce îți trebuie, din timp„, dar este mult prea târziu pentru a ne mai gândi la acest lucru, în momentul de față.

Cu toate acestea, proviziile tale – care sper că există – au sau vor avea nevoie de o reîmprospătare, mai ales la capitolul consumabilelor pentru bebe sau copil mic. Iar când vei face asta, ca să nu pierzi timp, ia aminte la lucrurile de mai jos.

De unde poți comanda lucruri online și care este statusul actual – o scurtă listă, valabilă la început de aprilie.

Bebe Tei (link), veritabila Mecca a comenzilor pentru copii. De aici încă puteți comanda scutece de la aproape orice producător și la aproape orice mărime, de la 1 la 6. Lucru care nu mai este valabil pentru alte lanțuri de retail. Plus formule de lapte, șervețele și multe altele – nu vă spun nimic nou, nu vă pierd timpul. Comenzile au ajuns la timp de livrare de la 2 la 14 zile lucrătoare – conform mesajelor de confirmare, în timp ce pe site este anunțat un maxim de 13 zile lucrătoare. 13 cu noroc, să fie. De asemenea, este impusă o limitare maximă de 30 de produse per total comandă și, respectiv 6 bucăți per produs. Măsură decentă, de protecție a stocului. Atenție, sistemul nu este foarte bine pus la punct și, la unele comenzi, în funcție de greutate, poate apărea o taxă suplimentară, chiar și la o săptămână de la plasare și confirmare. Ține ochii pe mail, că dacă nu plătești taxa de greutate și nu le confirmi acest lucru, pierzi comanda.

Carrefour (link), în mod normal canal de încredere, este, strict din experiența personală și nu ca afirmație universal valabilă, mort. Având avantajul livrării alternative prin Bringo – detaliez mai jos ce și cum, șansele sunt spre zero de a găsi livrare disponibilă pentru zone din București în care, înainte, se livra fără probleme. Iar acest lucru nu îți apare, ca info, decât în etapa finală a comenzii.

Cora (link) te încurajează să apelezi la serviciul Drive, de ridicare personală. Au pus la punct și o pagină bine structurată, cu informații utile despre comenzi, procese și timpi, pentru această perioadă de distanțare socială. Rata de succes, pentru comenzile online, a fost, și la ei, ca și la Carrefour, zero.

Mega Image (link) este o nouă poveste scurtă și la obiect: nu există intervale de livrare disponibile. Aici există un hack care, cu noroc, poate ajuta: intrarea în Supermarket Online prin eMag (link) și plasarea comenzii care, în general, vine. Încet, dar vine.

Bringo (link) încearcă să îndrepte tot ce nu funcționează la Carrefour, dar șansele de finalizare cu succes a comenzii sunt reduse. Nu la fel de mici ca aici (link), când am mai descris experiența de livrare, dar în continuare sistemul este suprasolicitat de cereri. Cu toate acestea, bilă albă lor, că s-au mai organizat, sau poate că îi ajută un nivel ceva mai temperat al comenzilor

Glovo (link), ca să păstrez ce-i mai bun pentru final, este varianta care pare să meargă normal, zi de zi, indiferent de comandă, cu un interval de livrare ce poate ajunge la 2-3 ore în București. Iar siguranța că livrarea chiar se întâmplă bate lejer timpul de așteptare. Din nou, un mic sfat: pentru că stocurile din aplicație nu reflectă întotdeauna stocurile din Kaufland, iar numărul de produse listate în aplicație este mai mic, mereu, decît varietatea din magazin, comandați un produs despre care știți că nu este în stoc – de exemplu, Coca-Cola la 0.33. Veți fi sunat de picker-ul din magazin care vă va propune alternative și cu care vă puteți înțelege să puneți în coș și alte produse, care nu figurează în aplicație, dar de care aveți nevoie.

Cam asta este o scurtă și, sper, utilă radiografie a stării livrărilor online, în minunata Aprilie 2020, cu doar câteva zile înainte de prelungirea Stării de Urgență cu încă o lună.

Să fim și să fiți sănătoși!

Photo credit: danielfoster437 on Visual hunt / CC BY-NC-SA

Pe aceeași temă

Leave a Comment